Subject: FW: Ehitusloa taotlus nr 2511271/00542 - 11302 Lagedi-Kostivere tee L1 IKÕ skeemid
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 12:15:41 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Simmo Rästas <[email-masked]>
Sent: Monday, May 5, 2025 12:12 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Cc: Tiina Reismann <[email-masked]>
Subject: RE: Ehitusloa taotlus nr 2511271/00542 - 11302 Lagedi-Kostivere
tee L1 IKÕ skeemid

Tervist!

Saadan Teile kooskõlastamiseks korrigeeritud Crusta Projekt OÜ töö nr
351124 „Mäeotsa tee 6 m/ü tehnovõrgud. Loo alevik, Jõelähtme vald,
Harjumaa. Elektrivarustus, sidekanalisatsioon ja välisvalgustus“.

Lugupidamisega,

Simmo Rästas

VKV Trassid OÜ

+372 5333 1719

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 5, 2025 8:59 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Tiina Reismann <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Ehitusloa taotlus nr 2511271/00542 - 11302 Lagedi-Kostivere
tee L1 IKÕ skeemid

Tere

Meie telefonivestluse jätkuks ei ole minuni jõudnud veel side ja
valgustuse korrigeeritud projektlahendust.

Kahjuks ei ole enne võimalik sidele ja valgustusele sõlmida IKÕ lepingut,
kui ei ole minu poolt korrigeeritud  projektlahendus kooskõlastatud.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Elliko Kõiv
Sent: Thursday, April 3, 2025 11:01 AM
To: [email-masked]' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Ehitusloa taotlus nr 2511271/00542 - 11302 Lagedi-Kostivere
tee L1 IKÕ skeemid

Tere

Minul ei ole märkuseid IKÕ plaanidele.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Simmo Rästas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 2, 2025 8:57 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Ehitusloa taotlus nr 2511271/00542 - 11302 Lagedi-Kostivere
tee L1 IKÕ skeemid

Tervist!

Edastan Teile ülevaatamiseks ehitusloa taotluse nr 2511271/00542 raames
„11302 Lagedi-Kostivere tee L1“ kinnistule planeeritava
sidekanalisatsiooni isikliku kasutusõiguse skeemi. Lisaks tegin mõned
korrektuurid ka välisvalgustuskaabli IKÕ skeemil, mistõttu esitan need
samuti uuesti ülevaatamiseks.

Lugupidamisega,

Simmo Rästas

VKV Trassid OÜ

+372 5333 1719

From: Simmo Rästas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 2, 2025 8:12 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Ehitusloa taotlus nr 2511271/00542 - 11302 Lagedi-Kostivere tee
L1 IKÕ skeemid

Tervist!

Edastan Teile ülevaatamiseks ehitusloa taotluse nr 2511271/00542 raames
„11302 Lagedi-Kostivere tee L1“ kinnistule planeeritava
välisvalgustuskaabli isikliku kasutusõiguse skeemi.

Lugupidamisega,

Simmo Rästas

VKV Trassid OÜ

+372 5333 1719

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>

Viirusevaba
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> www.avast.com

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.